2012年6月5日 星期二

in my head



第一次接觸這首歌是在升高一的暑假
也是我第一次接觸西洋歌
這首是我最愛的歌
它的旋律很棒很動感
而且很好唱
也很適合在活動場合中放


歌詞:
Everybody’s looking for love. Oh. Oh.
每個人都在尋找愛情,噢
Ain’t that the reason you’re at this club. Oh. Oh.
難道這不是你在這間俱樂部的原因嗎,噢
You ain’t gonna find it dancing with him. No. Oh.
你在他身上沒有找到這些東西,噢
I got a better solution for you girl. Oh. Oh.
女孩,我有更好的方法解決,噢
Just leave with me now. Say the word and we’ll go.
只要現在跟我在一起,說出來然後我們就一起走
I’ll be your teacher. I’ll show you the ropes
我會成為你的老師,我會向你指點竅門.
You’ll see a side of love you’ve never known.
你會看到從沒見到過的另一面的愛情
I can see it going down, going down.
我能看到愛情被接受
In my head, I see you all over me.
在我腦海中,我看到你覆蓋在我身上
In my head, you fulfill my fantasy.
在我腦海中,你滿足了我的幻想
In my head,You’ll be screaming out.
在我腦海中,你會尖叫連連
In my head, it’s going down. 
在我腦中,是這樣想
In my head. Yeah. In my head. Oh yeah. 
在我腦海中,耶,在我腦海中,噢耶
Some dudes know all the right things to say. 
我會做一切美好的事來服侍你
When it comes down to it, it’s all just game.
歸結起來,這充其量不過是一場遊戲
Instead of talking let me demonstrate. Yeah. 
不用說話,讓我表示出來,耶
Get down to business and skip foreplay. 
做正經的吧,一起合作吧
Break it down. Ay-oh. Come on. Ay-oh. Ay-oh.
消除矜持,哎噢,上啊,哎噢
You singing to me baby in my head right now.
此時我腦中,你正對我唱歌呢寶貝
Ay-oh. Ay-oh. Come on.
哎哦,來吧
She'll be screaming out when it all goes down.
結束的時候她將會叫的乏力
資料來源:http://www.wretch.cc/blog/accounting10/33485446
\

沒有留言:

張貼留言